پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
5922
-
الف
+

حضور پُر رنگ جبهه مقاومت در اجلاس اتحادیه رادیو و تلویزیون‎های اسلامی

450 فیلم درباره جبهه مقاومت در اجلاس اتحادیه رادیو و تلویزیون‎های اسلامی ارائه می شود.

450 فیلم جدید درباره جبهه مقاومت در اجلاس اتحادیه رادیو و تلویزیون‎های اسلامی ارائه می شود.

به گزارش آی‎فیلم به نقل از ایرنا، محمود اشتری مسئول کمیته رسانه و تبلیغات نهمین اجلاس اتحادیه رادیو و تلویزیون‎های اسلامی گفت: در این اجلاس 450 فیلم جدید مستند و بلند داستانی که طی یک سال گذشته توسط موسسات رسانه‎ای عضو این اتحادیه تولید شده معرفی می شوند.

اشتری، مهمترین هدف اجلاس سالانه اتحادیه رادیو و تلویزیون‎های اسلامی وحدت و انسجام شبکه ها و موسسات رسانه‎ای اسلامی برای ارائه محصولات اثرگذار دانست.

وی در ادامه گفت: در واقع برگزاری اجلاس و نمایشگاه تبدیل رسانه های اسلامی به یک صدای قوی و مقاوم در برابر دشمن، تروریسم داعش و اسلام هراسی در جهان است تا بتوانند در عرصه رقابت با رسانه های غربی پیام کشورهای اسلامی را به گوش جهانیان برسانند.

اشتری ادامه داد: مهمترین اقدام موسسات رسانه ای عضو این اتحادیه که در نهمین اجلاس قابل بیان است فعالیت رسانه ای آنان علیه تروریسم داعش می باشد بطوری که در نزدیکترین خطوط مقدم جبهه به بهترین نحو ممکن از جنایات تروریست‎های داعش علیه مردم سوریه و عراق تصویربرداری کردند و به اطلاع مردم رساندند. 

نهمین اجلاس رادیو و تلویزیون‎های اسلامی در چارچوب رویداد مشهد پایتخت فرهنگی جهان اسلام با حضور 600 میهمان داخلی و خارجی و 230 شبکه از 36 کشور تا 13 تیرماه در مشهد ادامه دارد. 

گفتنی است، در مراسم پایانی این اجلاس از شهدای رسانه ای که در زمان تصویربرداری و خبرگیری از جنایات تروریستهای داعش به شهادت رسیدند تقدیر می شود. 

لازم به ذکر است، سازمان علمی، فرهنگی و آموزشی وابسته به سازمان کنفرانس اسلامی(ISESCO)  با عضویت 57 کشور اسلامی، شهر مشهد را برای سال 2017 میلادی به عنوان پایتخت فرهنگی جهان اسلام در آسیا انتخاب کرده است.

ا.ا

نظر شما
ارسال نظر